• چهارشنبه ٨ آذر ١٤٠٢-٠٩:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠١٧
در نشست مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۵ مطرح شد:

از بهسازی معابر با پخش ۸۳ هزار تن آسفالت تا رفع کامل معارضین پروژه شهید شوشتری

سی و نهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی منطقه ۱۵ با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه و جمعی از نخبگان و معتمدین محلات این منطقه برگزار شد و مسائل و مشکلات محلات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سی و نهمین مجمع مشورتی و تخصصی با حضور حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار و ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، درخصوص رفع مشکلات شهری، بهسازی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله ای متناسب با نیاز شهروندان تبادل نظر شد. 
در این جلسه ۳ ساعته که جمعی از معتمدین محلات  منطقه حضور داشتند؛ پروژه‌ها به تفکیک محلات به صورت کارگاهی مورد بررسی قرار گرفت. 
همچنین در ادامه دیدارهای مردمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری به همراه محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در مسجد صادقیه محله افسریه حاضر و ضمن گفتگوی صمیمانه با مردم در جریان مشکلات محلات این منطقه قرار گرفتند. 
نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار با اشاره به اقدامات عمرانی، شهرسازی  و ...در منطقه ۱۵ نظیر تسریع روند نوسازی بافت فرسوده و بهسازی معابر با اجرای نهضت آسفالت اظهار امیدواری کرد: با همت مضاعف و همکاری همه بخش ها  دیگر موارد مطروحه نیز انجام شود تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی و رضایت شهروندان باشیم. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: